[ubuntu-nl gemeenschapsraad] communicatie

Gijs Jansen g.w.m.jansen op upcmail.nl
Zo Sep 9 20:47:42 CEST 2012

Werkt dit adres niet?

ubuntu-nl-gemeenschapsraad op lists.launchpad.net

Nogmaals, hopelijk het goede adres.

Geachte mede-raadsleden,

Voor de raadsvergadering van morgen 10-9-2012.

In de bijlage de gebruikte communicatie binnen Ubuntu nl gezien vanuit
mijn persoon. Wellicht ontbreekt er nog een en ander, wilt je dan zo
vriendelijk zijn om dit toe te voegen, als je daar tijd voor hebt?
Mijn bedoeling is om de gebruikte communicatie in kaart te brengen en
eventueel te kijken of deze ingeperkt kan worden, om de communicatie zo
helder en duidelijk mogelijk te laten verlopen. Eventuele op en
aanmerkingen kunnen via de mail of ik hoor deze graag morgen bij de
vergadering.
Een prettige zondag verder.

Met vriendelijke groet,

Gijs