[ubuntu-nl gemeenschapsraad] Nederlandse iso images voor 12.04.1

Marten de Vries marten-de-vries op ubuntu.com
Za Sep 15 14:41:45 CEST 2012

Hoi Arjan,

De links naar torrents van alle huidige Ubuntu-versies, inclusief de
Nederlandse images, staan momenteel hier:
http://ubuntu-nl.org/download/torrents

De links in kwestie zijn:
http://people.ubuntu.com/~marten-de-vries/ubuntu-12.04.1-desktop-i386-nl.iso.torrent
http://people.ubuntu.com/~marten-de-vries/ubuntu-12.04.1-desktop-amd64-nl.iso.torrent