[ubuntu-nl gemeenschapsraad] Nieuwe gemeenschapsraad geïnstalleerd

Sense Egbert Hofstede sense op ubuntu.com
Wo Apr 10 21:48:37 CEST 2013

2013/4/10 Thomas de Graaff <ttadegraaff op gmail.com>:
> Ubuntu Nederland heeft een nieuwe gemeenschapsraad. Deze raad heeft
> bepertke een termijn van half jaar omdat er niet genoeg aanmeldingen
> waren voor een verkiezing.
>
> De raadleden van de vorige gemeenschapsraad: Gijsbert, Johan van Dijk,
> Ronnie van den Crommenacker, Leoquant, Sense Hofstede, Thomas de Graaff,
> Tom Wandarooze, worden hartelijk bedankt voor hun uitstekende werk. Mede
> dankzij de inzet van de gemeenschapsraad is Ubuntu-NL in rustiger
> wateren beland.
>
> Veel succes voor de drie nieuwe raadsleden: Marten de Vries, Gijsbert,
> [...]

Ik wil de gemeenschap van Ubuntu Nederland van harte bedanken voor de
afgelopen jaren. Het was een mooie tijd en ik heb veel geleerd en
leuke mensen ontmoet. Hoewel ik niet altijd mijn beste kant heb laten
zien, hoop ik dat ik wat bij heb kunnen dragen aan Ubuntu in
Nederland. Ik zal mij terugtrekken uit het actieve Ubuntu-leven, omdat
ik mij op een heel ander pad vind dat me wegvoert van de informatica.

De nieuwe raadsleden wens ik het allerbeste toe. Ik hoop dat er bij de
volgende verkiezingen weer voldoende kandidaten zijn om deze mooie
groep te versterken. De gemeenschap heeft de afgelopen tijd laten zien
veel voor elkaar te kunne krijgen als er voldoende schouders onder
worden gezet. Dat wens ik Ubuntu Nederland toe.

Met vriendelijke groeten,
Sense Egbert Hofstede