[ubuntu-nl gemeenschapsraad] Notulen, actiepunten & log online.

Hannie Dumoleyn lafeber-dumoleyn2 op zonnet.nl
Do Apr 11 08:54:20 CEST 2013

Hallo nieuwe en oude leden,
Namens het vertaalteam wil ik de net afgetreden leden heel hartelijk
bedanken voor al het werk dat zij verzet hebben en de nieuwe leden
verwelkomen.
Groet,
Hannie