[ubuntu-nl gemeenschapsraad] Wikipagina's

Marten de Vries marten-de-vries op ubuntu.com
Za Apr 13 15:28:51 CEST 2013

Hallo Thomas, Gijs & anderen,

Op de website zijn alle referenties naar de gemeenschapsleiding nu weg,
voor zover ik weet. Op de wiki zijn nog wel een aantal pagina's die niet
geupdate zijn:

http://wiki.ubuntu-nl.org/community/Organisatie (incl. Organogram, maar
dat kan misschien wel weg nu het een stuk eenvoudiger is geworden?)
http://wiki.ubuntu-nl.org/community/Stemrecht
http://wiki.ubuntu-nl.org/community/Verkiezingen

De wikipagina's zijn een stuk gedetailleerder, om die te kunnen
aanpassen is het overzicht van de wijzigingen nodig dat geloof ik door
de vorige gemeenschapsraad gemaakt is (destijds nog als voorstel)? Ik
kan niet direct de meest recente versie vinden (ik heb even gezocht op
de wiki/in het archief van de mailinglist). Heeft een van jullie dat
overzicht wel?

Groet,