[ubuntu-nl gemeenschapsraad] Fwd: Re: Fwd: System76 stickers

Thomas de Graaff ttadegraaff op gmail.com
Za Mrt 23 09:13:29 CET 2013

Beste raadsleden,
omdat de vergadering niet is doorgegaan, lijkt het me het best als we
via de mailinglijst hierover beslissen. Is er iemand die er bezwaar
tegen heeft als Mark het distribueren van de System76 namens Ubuntu-NL
overneemt?
vriendelijke groet,
Thomas.