[ubuntu-nl gemeenschapsraad] Fwd: Re: Fwd: System76 stickers

Thomas de Graaff ttadegraaff op gmail.com
Ma Mrt 25 09:25:23 CET 2013

Mark,
laat je het weten als de stickers binnen zijn? Dan kunnen we je op de
Ubuntu-NL website ook vermelden als system76 sticker verspreidpunt. :)

vriendelijke groet,
Thomas de Graaff.