[ubuntu-nl gemeenschapsraad] [ubuntu-nl prikbord] steunpuntenkaart

Marten de Vries marten-de-vries op ubuntu.com
Di mei 14 17:32:21 CEST 2013

Hoi Willem,

Om even de eerste erbij te pakken:
http://forum.ubuntu-nl.org/profile/Markcortbass .

Hij heeft aangegeven dat hij steunpunt wil zijn in zijn profiel, dus
staat hij op de kaart. Als hij desondanks niet meer actief is, dan is
hij de enige die dat kan aangeven. Om die leden van de kaart te krijgen,
zul je ze dus persoonlijk moeten mailen. Dat is hoe de kaart werkt.

Het is wel vervelend als er zoveel leden zijn die zich als actief op de
kaart hebben gezet maar dat niet meer zijn. Ik zal zorgen dat dat op de
agenda komt. (en daarom stuur ik dit ook door naar de mailing list van
de gemeenschapsraad.)

Groet,