[ubuntu-nl gemeenschapsraad] Stemrecht en kandidatuur voor gemeenschapsraad

Marten de Vries marten-de-vries op ubuntu.com
Wo Okt 9 12:38:24 CEST 2013

Hallo Ruben,

We (de leden van de huidige raad) hebben je aanvraag voor stemrecht
besproken en goedgekeurd. :)

Ik heb je zonet toegevoegd aan het stemgerechtigden-team op launchpad.

Daarnaast heb ik je ook toegevoegd aan de wikipagina van kandidaten. Als
je nog iets toe wilt voegen/wilt veranderen aan de tekst, kan je door op
de wiki in te loggen met je Launchpadaccount zelf wijzigingen maken:
http://wiki.ubuntu-nl.org/community/Gemeenschapsraad/VerkiezingenOktober2013Kandidaten

Groet,