[ubuntu-nl gemeenschapsraad] Stemrecht aanvragen

Timo Diedering timo.diedering op hccnet.nl
Za Sep 14 16:23:59 CEST 2013

Besten,

Na een tijdje te hebben toegekeken en te hebben bijgedragen, vond ik het
tijd om eens een mailtje de deur uit te sturen, om stemrecht aan te
vragen.

In 2011 heb ik mij geregistreerd op het forum, en sindsdien heb ik mijn
best gedaan anderen te helpen. Ook ben ik lid van het vertaalteam en help
ik met het modereren van het forum. Het forumprofiel is te vinden op
http://forum.ubuntu-nl.org/profile/tiempjuuh/.
Mijn launchpad profiel is https://launchpad.net/~timo.diedering.

Ik hoop hiermee voldoende te hebben toegelicht op welke manier ik heb
bijgedragen aan de community, mocht het toch niet genoeg zijn, mail maar
;-)

Met Vriendelijke Groet,
Timo Diedering