[ubuntu-nl gemeenschapsraad] (geen onderwerp)

Gerard De Winter gerard.dewinter op hotmail.com
Zo Apr 27 16:49:18 CEST 2014

Dag,

Op mijn oude desktop Medion - Pentium 4 met Windows XP heb ik, op aanraden van een PC-magazine de Linux Mint 13 geïnstalleerd naast de XP echter zonder probleem.

Doordat ik lid ben van een computeratelier die mensen helpt met PC-problemen, heb ik vernomen dat op sommige PC’s waaronder een laptop, bij een zuivere installatie, de WiFi internetverbinding niet mogelijk was met deze besturingssysteem, wel met Xubuntu !?!

Mijn vraag is ook;  wat is de beste besturingssysteem en kan men even vlot bijkomende toepassingen installeren zoals 3Dtekenprogramma, GIMP, …

Hoe kan ik  bij jullie aansluiten om te helpen uw besturingssysteem te promoten en eventueel helpen om problemen te verhelpen?

Met dank bij voorbaat

Gerard De Winter

e-mailadres: gdwntr op gmail.com

Verzonden met Windows Mail