[ubuntu-nl gemeenschapsraad] Emailherinnering teamverslagen

Marten de Vries marten-de-vries op ubuntu.com
Do mei 5 22:22:03 CEST 2016

Hallo gemeenschapsraad,

Ten eerste: iedereen nog gefeliciteerd met jullie verkiezing.

Ik heb momenteel maandelijks een scriptje op mijn server draaien dat
mailtjes stuurt met het verzoek voor teamverslagen (waarschijnlijk
krijgen de meeste leden die deze list lezen het). Momenteel is het
emailtje nogal verouderd: Wily 15.10 wordt nog genoemd. Ook is er is
niet veel respons op.

Ik heb het voorlopig uitgezet, maar hoor graag wat jullie hier verder
mee aanwillen. Ik kan het scriptje, dat een mailserver vereist, aan
iemand anders doorgeven, of evt. het ook voor jullie blijven draaien,
maar dan moet er wel op z'n minst een geupdatete wiki-pagina komen om
naar te verwijzen. Het is natuurlijk ook mogelijk om er helemaal mee te
stoppen, of het in een andere vorm te gieten. Ik hoor wel wat jullie
voorkeur is.

Groet,