[Ubuntu NL gemeenschapsraad] [Ubuntu-nl-gemeenschapsraad] Voorstel inventarisatie Ubuntu-NL verbeterpunten

UndiFineD undifined op gmail.com
Do Apr 21 17:37:46 CEST 2011

Hallo,

Het verzamelen van de ideeën van de leden en teams lijkt me als vanzelfsprekend.
Het moet natuurlijk niet een eenmalige verzameling worden,
maar een process van voortdurende inbreng mogelijkheid.

Bijvoorbeeld:
- opschoning forumleden ouder dan een maand zonder posts
- promotie vertalingen wegens 100% status, vragen om foutopsporing
- promotie ubuntu-manual en vertaling ervan
- uiterlijk websites bijwerken naar nieuwe styl
- promotie nederlands ubuntu team
- promotie ubuntu bij overheid, gemeentes en instellingen
- events te organiseren

Op 16 april 2011 08:56 heeft Thomas de Graaff
<thomasdegraaff op planet.nl> het volgende geschreven:

--
Met vriendelijke groeten,
Keimpe de Jong