[Ubuntu NL gemeenschapsraad] Sense, ik mis je spirit!

Thomas de Graaff thomasdegraaff op planet.nl
Ma Jul 4 00:37:27 CEST 2011

Ik weet niet wat er is dat je niet meer actief bent op het moment, maar
ik wil je laten weten dat je gemist wordt. Je bent voor mij het icoon
van een frisse wind die door Ubuntu-NL waait, de aanjager van het meer
open worden van Ubuntu-NL, en het verruimen van de blik van Ubuntu-NL
over de grenzen, en het neerzetten van een stevige leiding. Ik ben denk
ik niet de enige die enorm veel waardering heeft voor de wijze waarop je
krachtig zaken hebt aangepakt en door hebt gepakt waar velen voor je al
waren afgehaakt. Je hebt je een goede leider getoond.

Het klinkt misschien wat pathetisch, maar ik meen het wel. Ik mis jouw
leiderschap binnen de gemeenschap. Dat het maar gezegd is. Natuurlijk
gaat het zonder jouw leiderschap ook wel verder, maar de spirit is niet
dezelfde.