[ubuntu-nl gemeenschapsraad] Fwd: Re: [Ubuntu NL gemeenschapsraad] Organisatieschema

leoquant leoquant op ubuntu.com
Zo Jul 24 12:25:04 CEST 2011

- -------- Originele bericht --------
Onderwerp:     Re: [ubuntu-nl gemeenschapsraad] [Ubuntu NL
gemeenschapsraad] Organisatieschema
Datum:     Sun, 24 Jul 2011 11:42:20 +0200
Van:     leoquant <leoquant op ubuntu.com>
Aan:     thomasdegraaff op planet.nl, Ubuntu-NL gemeenschapsraad
<gemeenschapsraad op lists.ubuntu-nl.org>

Het enige wat ik moet zeggen is dat vakantie-afwezigheid niet via open
kanalen moet worden gecommuniceerd, tenzij iemand dat zelf aangeeft.
Anderszins nooit in publieke mailinglijsten imho vermelden om bekende
redenen. Ik geloof dat in de raad zelf ook al leden hebben aangegeven
dat niet openbaar te doen, of te willen zien. Commandoline is dus niet
op vakantie. Verder weet ik het het verschil niet tussen webeditors en
webteam, de laatste groep doet prikbord en planet geloof ik.

leoquant