[ubuntu-nl gemeenschapsraad] twee lists?

Gijs Jansen g.w.m.jansen op upcmail.nl
Ma Jul 25 20:11:57 CEST 2011

Ik begrijp dat meerdere petjes, lastig kan zijn.
Maar juist daarom lijkt mij eenduidigheid vanuit de gemeenschapsraad van
belang. Is het misschien handig als alle gemeenschapleden opgeven bij
welke teams ze actief zijn? Zodat in de toekomst door een partij contact
gezocht worden? Wat mij betreft dus via de gemeenschapsraad.
Het is maar een voorstel. Als iemand een beter voorstel heeft, graag.

Met vriendelijke groet,

Gijs