[Ubuntu NL gemeenschapsraad] Updates serverteam

Thomas de Graaff thomasdegraaff op planet.nl
Di Jun 7 12:46:15 CEST 2011

On Wed, 2011-06-01 at 17:01 +0200, UndiFineD wrote:
> Op 1 juni 2011 12:17 heeft Thomas de Graaff <thomasdegraaff op planet.nl>
> het volgende geschreven:

> <SWAT> UndiFineD, RawChid, JanC: wie wil trouwens de organisatie van
> ons team oppakken? Men heeft een aanspreekpunt nodig en even eerlijk,
> daar heb ik echt niet de tijd voor ;)
> * UndiFineD wijst naar anderen
> <SWAT> btw, ik moet zo weten of jullie op- of aanmerkingen aan de
> parititionering hebben, want het wordt straks doorgevoerd ;)
> <UndiFineD> SWAT, het lijkt me prima
> * JanC verwacht al een hoop werk voor ubuntu-be council ook  ;)
> [...]

Mooi. :)

UndiFineD, neem jij dan aankomende vrijdag ook punt 7 van de agenda voor
je rekening? Een update van wat er tot nu toe is gedaan, afgesproken,
besproken, geplanned e.d. ivm. de nieuwe server.

http://wiki.ubuntu-nl.org/community/Gemeenschapsraad/Vergadering20110610