[Ubuntu NL gemeenschapsraad] Updates serverteam

UndiFineD undifined op gmail.com
Wo Jun 1 17:01:11 CEST 2011

Op 1 juni 2011 12:17 heeft Thomas de Graaff <thomasdegraaff op planet.nl>
het volgende geschreven:

> Ik denk dat dit probleem in de toekomst niet meer aanwezig is. Mocht het
> ooit nodig zijn om nieuwe hosting te regelen, dan lijkt het me voor de
> hand liggen dat in de toekomst Ubuntu-NL zelf zijn hosting regelt. Als
> het goed is dan is er binnen afzienbare tijd een stichting, dus dan kan
> dat allemaal veel makkelijker, en sneller zelf geregeld worden.
> Sponsoring kan dan alsnog, alleen zijn we er dan niet helemaal van
> afhankelijk, en kunnen we een contract op eigen naam zetten.

> Volgens mij kan Ubuntu-NL inderdaad niet formeel tekenen. Wat dat
> [...]

<SWAT> UndiFineD, RawChid, JanC: wie wil trouwens de organisatie van
ons team oppakken? Men heeft een aanspreekpunt nodig en even eerlijk,
daar heb ik echt niet de tijd voor ;)
* UndiFineD wijst naar anderen
<SWAT> btw, ik moet zo weten of jullie op- of aanmerkingen aan de
parititionering hebben, want het wordt straks doorgevoerd ;)
<UndiFineD> SWAT, het lijkt me prima
* JanC verwacht al een hoop werk voor ubuntu-be council ook  ;)
<SWAT> UndiFineD: wat is jouw smoes? ;)
<SWAT> JanC: be-council, wtf?
<UndiFineD> wiki.ubuntu.com/UndiFineD
<JanC> SWAT: een soort "raad van beslissers" voor ubuntu-be  ;)
<UndiFineD> ik heb andere teams afgebouwd om dit te gaan doen
<RawChid> De raad wilt een aanspreekpunt? En UndiFineD zit in de raad...
<RawChid> Lijkt me duidelijk dan.
<SWAT> ah, dat is dan wel erg handig
<JanC> aanspreekpunt betekent dat je zegt "ik ga het de anderen
vragen" en dan ping je ons...  ;)
<RawChid> Ik wil verder wel helpen met de organisatie ofzo hoor
<SWAT> RawChid: zou jij onze interne organisatie op willen pakken?
<RawChid> lol
<SWAT> nice
<RawChid> Bij deze genotuleerd :P

Dus Rawchid pakt de organisatie aan en ik ben handig aanpak doorgeefluik

--
Met vriendelijke groeten,
Keimpe de Jong