[Ubuntu NL gemeenschapsraad] Advies LTS of nieuwste versie op homepage

Ronnie van den Crommenacker ronnie.vd.c op gmail.com
Za Jun 11 00:25:31 CEST 2011

Ik zat te denken aan de volgende advies op de pagina:
Advies

Over de eerste 2 regels tekst ben ik best tevreden, maar de laatste
regel vind ik nog niet geweldig. Het moet duidelijk worden dat iemand
die nieuw is of geen zin heeft om fouten te rapporteren en patches toe
te passen het best kunnen kiezen voor de LTS (dus beginners is een te
krappe benaming). De nieuwste versie kunnen nog fouten bevatten en
daarom beter geschikt voor personen met ervaring met Ubuntu of personen
die het lukt vinden om te knutselen (tweakers).

Ook de layout van het onderste deel ben ik nog niet helemaal tevreden
over. Ideeën zijn welkom.

Wat vinden jullie ervan?