[Ubuntu NL gemeenschapsraad] Bestuursleden Stichting ondersteuning Ubuntu-NL gezocht

Thomas de Graaff thomasdegraaff op planet.nl
Ma Jun 13 15:19:14 CEST 2011

De notaris die Pjotr kende, en die geen notariskosten zou rekenen voor
oprichting van een stichting is helaas met pensioen. Pjotr gaf echter
aan dat er wel meer notarissen zijn die zoiets gratis doen voor een goed
doel, en dat heb ik in mijn kring ook vaker gehoord. Het best lijkt mij
als toekomstige bestuurders een aantal notarissen raadplegen in de regio
van vestiging van de stichting, of wellicht een oproep plaatsen op het
forum oid. of iemand nog een notaris kent in die regio die voor het
goede doel wellicht geen notariskosten rekent?