[Ubuntu NL gemeenschapsraad] Vergadering update serverteam donderdag 19:30

Rachid rachidbm op gmail.com
Wo Jun 15 16:32:13 CEST 2011

2011/6/15 Thomas de Graaff <thomasdegraaff op planet.nl>

> Het beheerteam heeft vervolgens voor een andere aanpak gekozen, namelijk
> dat niet het team samen met Dennis de overgang gaat uitvoeren zoals
> afgesproken, maar dat Sebastian het voortouw neemt, en Dennis niet
> betrokken wordt.

Zo klinkt het alsof "het team" bewust de keuze heeft gemaakt om Dennis
hierbuiten te houden.
Wij (die drie nieuwe) hebben hulp aangeboden, en Sebastiaan heeft dat
voortouw genomen. Meer niet.