[Ubuntu NL gemeenschapsraad] Discussie vergadering 10 mei

Thomas de Graaff thomasdegraaff op planet.nl
Za mei 7 17:59:52 CEST 2011

Voor degenen die het onoverzichtelijk vinden, er zijn een aantal
methoden om het overzichtelijk te krijgen. Ten eerste, stel een filter
in voor je emailprogramma zodat de berichten van de gemeenschapsraad in
een aparte map komen, dus ook de berichten die je zelf verzend.
Daarnaast is het dan handig om de weergave van e-mails in die map zo in
te stellen dat deze in draden worden weergegeven. Zo heb ik het nu
ingesteld, en dan zijn eigenlijk de meeste genoemde nadelen in
vergelijking met discussies op een forum wel verholpen.