[Ubuntu NL gemeenschapsraad] Discussie vergadering 10 mei

Gijs Jansen g.w.m.jansen op upcmail.nl
Zo mei 8 00:51:55 CEST 2011

Sorry Thomas, al maak je een aparte map, blijf je nog steeds met de
lappen tekst zitten, net zomin als er echt van een discussie kan worden
gesproken. Het blijft een te traag medium.

Met vriendelijke groet,

Gijs

gemeenschapsraad mailing lijst
gemeenschapsraad op lists.ubuntu-nl.org