[Ubuntu NL gemeenschapsraad] vreemde agendapunten

UndiFineD undifined op gmail.com
Zo mei 8 21:04:03 CEST 2011

Op 8 mei 2011 20:06 heeft leoquant <leoquant op ubuntu.com> het volgende
geschreven:

> hoi,
>
> in willekeurige volgorde wat agendapunten van de aanstaande
> vergadering die ik niet volg:
>
> "11.04 is een LTS, men moet misschien even wennen aan het gebruik van
> Unity, maar 10.10 is naar mijn inzien niet minder stabiel dan een LTS"
>
> bizar punt
Kleine vergissing gemaakt over 11.04. het is geen lts.

> "Er word door het documentatie team voorgesteld om documentatie
> centraal te beheren op help.ubuntu.com zodat ook vertaalde
> documentatie daar aanwezig is. Dit lijkt mij uitstekend, maar ik weet
> niet hoe anderen daarover denken"
>
> is aan het documentatieteam
Nee, het is vooral ook aan de mensen die aan de website werken.

> "Nu het vertaalteam 100% heeft behaald bij de vertalingen voor Natty,
> stel ik voor om voor hen promotie te maken en te vragen om foutopsporin."
>
> feitelijk onjuist
Het was 100% vertaald, er zijn inmiddels nieuwe strings bijgekomen,
maar het doel was behaald.

> "Ik stel voor om de aangemelde forumleden ouder dan een maand zonder
> posts (automatisch) te verwijderen, zodoende krijgen we een meer
> realistsch beeld van ons leden aantal"
>
> zal geen "verbetering" geven van een overzicht van het ledenaantal.
> Definieer eerst wat we verstaan onder een volwaardig lid van de
> Ubuntu-nl community
Die definitie zullen we samen moeten maken, overigens wel raar dat,
dat nog steeds niet gedaan is.
Als het forumleden betreft, hier een voortgangs overzicht,
echter zegt dat weinig over mensen die even meedoen en vervolgens weer gaan.
Omdat ik het met de hand heb geteld mis ik er 115.
http://dl.dropbox.com/u/7607669/U-NL/forum.ods

> Deze punten moeten imho echt aangepast, verbeterd worden om in de
> vergadering ingebracht te worden.
>
> Groet!
> leoquant

Met vriendelijke groeten,