[Ubuntu NL gemeenschapsraad] Voorzitter

Thomas de Graaff thomasdegraaff op planet.nl
Ma mei 9 10:11:43 CEST 2011

Heren,
iemand de afgelopen tijd nog iets vernomen van Sense? Sense was op de
vergadering van de gemeenschapsleiding van 26 april niet aanwezig.
Daarna heb ik een mail gestuurd aan Sense met de vraag of alles ok was,
en of hij even een teken van leven kon geven. Daarna heb ik ook niets
meer van Sense vernomen. Ik heb een paar maal gekeken of ik hem op irc
aanwezig zag, maar ook niet. Waarschijnlijk heb ik een vakantiemelding
oid. gemist, maar zeker weten doe ik dat niet.
Ik maak me dus enige zorgen. Voor de vergadering van morgen lijkt het me
goed als iemand zich als backup voorzitter beschikbaar stelt, en de
vergadering enigzins voorbereid. Als iemand deze taak goed kan
uitvoeren, meld het dan even. Hoor ik niets, dan pak ik deze taak op,
maar ik ben niet de beste voorzitter, dus geen klachten achteraf dan. ;)
vriendelijke groet,
Thomas.