[Ubuntu NL gemeenschapsraad] Fucntioneren gemeenschapsraad: vier punten ter discussie

leoquant leoquant op ubuntu.com
Wo mei 11 21:14:18 CEST 2011

On 11-05-11 20:07, UndiFineD wrote:
> Op 10 mei 2011 22:51 heeft Thomas de Graaff <thomasdegraaff op planet.nl>
> het volgende geschreven:

> Ik houd niet van forums, ik kom dan ook onregelmatig op ons forum, en
> post nog onregelmatiger.
> Als de raad perse via het forum zou moeten, kan ik dan automatisch op
> de hoogte gebracht worden per email van een onderwerp voor de raad?
> Want anders heb je daarop van mij geen inbreng.
Je kunt je enkel inschrijven voor bepaalde draadjes op het forum, en
zelfs kun je via mail op de hoogte worden gehouden wanneer een draadje
vordert. Zo gaat het in feite toch nog via de mail en bezoek je het
forum zeer gericht. Leden zoals Gijsbert hebben grote moeite met IRC
en mailinglist discussies.

groet
leoquant