[Ubuntu NL gemeenschapsraad] Fucntioneren gemeenschapsraad: vier punten ter discussie

UndiFineD undifined op gmail.com
Wo mei 11 21:19:42 CEST 2011

Dus het is niet mogelijk om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe
threads op het forum in een bepaald subforum ?
Dan is het niet bruikbaar voor mij

Op 11 mei 2011 21:14 heeft leoquant <leoquant op ubuntu.com> het volgende
geschreven:

--
Met vriendelijke groeten,
Keimpe de Jong