[Ubuntu NL gemeenschapsraad] Fucntioneren gemeenschapsraad: vier punten ter discussie

leoquant leoquant op ubuntu.com
Wo mei 11 21:54:44 CEST 2011

On 11-05-11 21:19, UndiFineD wrote:
> Dus het is niet mogelijk om op de hoogte gebracht te worden van
> nieuwe threads op het forum in een bepaald subforum ? Dan is het
> niet bruikbaar voor mij

Dat kan dus imo wel. Gericht inschrijven voor bepaalde draadjes, en
via de mail attent gemaakt worden op veranderingen/voortgang binnen
dat draadje.  Correct me if I am wrong mede raadsleden.