[Ubuntu NL gemeenschapsraad] Fucntioneren gemeenschapsraad: vier punten ter discussie

UndiFineD undifined op gmail.com
Wo mei 11 22:30:37 CEST 2011

onderzocht en het kan :)

Op 11 mei 2011 21:54 heeft leoquant <leoquant op ubuntu.com> het volgende
geschreven:

--
Met vriendelijke groeten,
Keimpe de Jong