[Ubuntu NL gemeenschapsraad] Kanttekening

Willem Hellinga w.hellinga op chello.nl
Za mei 14 08:33:42 CEST 2011

Besten,

Ik zie vele mails langskomen, op zich een goed teken, maar wat me opvalt
is dat het veelal over de vorm gaat, niet over de inhoud van een
onderwerp. Ook is het onderwerp veel en vaak technisch van aard.

Allemaal goed te verklaren uiteraard en zeer begrijpelijk, maar was het
doel van de raad niet meer functioneel gericht en moesten er niet snel
concrete stappen genomen worden..

Ik zal wel ernstige kritiek over me heen krijgen, maar als
stemgerechtigde mag iemand natuurlijk altijd kanttekeningen plaatsen
denk ik. Doe er je voordeel mee en zie het als positieve kritiek.

groet en het beste,

Willem Hellinga