[Ubuntu NL gemeenschapsraad] Stichting ter ondersteuning Ubuntu-NL

Thomas de Graaff thomasdegraaff op planet.nl
Za mei 14 10:37:30 CEST 2011

Ik heb donderdag even gesproken met Rob Snelders (Ertai) die het
onderzoek naar de oprichting van een rechtspersoon voor Ubuntu-NL heeft
uitgevoerd over de vraag of hij de draad weer wil oppakken. Hij staat
daar positief tegenover.
Ik stel voor dat we als gemeenschapsraad Rob vragen of hij de leiding
over het proces van oprichting wil oppakken. Hij heeft een cursus
gevolgt, en heeft veel uitzoekwerk gedaan, en weet wat er nog moet
gebeuren. Ik denk dat hij de geeigende persoon is om leiding te geven
aan het verdere proces van oprichting van een stichting.