[Ubuntu NL gemeenschapsraad] Stichting ter ondersteuning Ubuntu-NL

leoquant leoquant op ubuntu.com
Za mei 14 10:49:11 CEST 2011

On 14-05-11 10:37, Thomas de Graaff wrote:
> Ik heb donderdag even gesproken met Rob Snelders (Ertai) die het
> onderzoek naar de oprichting van een rechtspersoon voor Ubuntu-NL
> heeft uitgevoerd over de vraag of hij de draad weer wil oppakken.
> Hij staat daar positief tegenover. Ik stel voor dat we als
> gemeenschapsraad Rob vragen of hij de leiding over het proces van
> oprichting wil oppakken. Hij heeft een cursus gevolgt, en heeft
> veel uitzoekwerk gedaan, en weet wat er nog moet gebeuren. Ik denk
> dat hij de geeigende persoon is om leiding te geven aan het verdere
> proces van oprichting van een stichting.

Lijkt mij een sterk voorstel. Geen dubbel werk goen, als de expertise
er al is.
Een plus 1 dus.

> doel
> mag
> kunnen
haalbaar
 te zijn. Dit laatste is
> [...]
> verkoop
> onverhoopt
> gelden naar
> maken.

> ofzo
> werken

> In feite is dit gedeelte al een tijd klaar, het traject is reeds
> uitgebreid verkend door veel mensen. Hele rapporten zijn opgesteld,
> met alle ins and outs. Laten we zoals besloten is in de vergadering
> een kleine werkgroep de kern omschrijven en presenteren, en wat mij
> betreft eindelijk een positief signaal afgeven als raad: Go. We

gemeenschapsraad mailing lijst
gemeenschapsraad op lists.ubuntu-nl.org
http://lists.ubuntu-nl.org/gemeenschapsraad