[Ubuntu NL gemeenschapsraad] Inventarisatie wensen gemeenschap. In welke vorm?

Thomas de Graaff thomasdegraaff op planet.nl
Za mei 14 10:46:27 CEST 2011

"Een goed plan van aanpak, alleen een vraag hierbij, in hoeverre brengt
dit de huidige problematiek naar boven?"

Persoonlijk denk ik niet dat er een "de huidige problematiek" is.
Problematieken zijn altijd gebonden aan mensen die ergens een probleem
mee hebben. En zoveel mensen, zoveel problemen. Door nu bij de leden van
Ubuntu-NL te inventariseren welke zaken zij vinden dat er beter kunnen
krijg je een beeld van de verschillende problematieken die er zijn. Door
het wegen krijg je inzicht in de mate waarin verschillende verbeteringen
belangrijk worden gevonden. Daarnaast is het denk ik zo dat wanneer je
een goede, brede inventarisatie doet je voorkomt dat er een aantal
mensen met hun eigen individuele visies op "dè huidige problematiek"
tegenover elkaar komen te staan zoals in het verleden al vaak is
gebeurd.