[Ubuntu NL gemeenschapsraad] Inventarisatie wensen gemeenschap. In welke vorm?

UndiFineD undifined op gmail.com
Za mei 14 12:56:25 CEST 2011

He Thomas goed inzicht,

Ik denk dan ook dat je een anonieme ideeënbus zoekt.
Daarnaast zouden we mensen een vragenlijst kunnen laten invullen.

Op 14 mei 2011 10:46 heeft Thomas de Graaff <thomasdegraaff op planet.nl>
het volgende geschreven:

Met vriendelijke groeten,
Keimpe de Jong
(UndiFineD)