[Ubuntu NL gemeenschapsraad] Tweewekelijkse vergadering

Thomas de Graaff thomasdegraaff op planet.nl
Za mei 14 11:47:53 CEST 2011

P.s. ik heb dit op het forum gemeld:
http://forum.ubuntu-nl.org/ubuntu-nl/open-irc-meeting-14022009/msg730637/#msg730637

Is er iemand die dit ook op de irc-kanalen kan melden zodat ook de leden
die niet het forum bezoeken op de hoogte worden gebracht?