[Ubuntu NL gemeenschapsraad] Tweewekelijkse vergadering

leoquant leoquant op ubuntu.com
Za mei 14 11:52:46 CEST 2011

On 14-05-11 11:47, Thomas de Graaff wrote:
> P.s. ik heb dit op het forum gemeld:
> http://forum.ubuntu-nl.org/ubuntu-nl/open-irc-meeting-14022009/msg730637/#msg730637
>
> Is er iemand die dit ook op de irc-kanalen kan melden zodat ook de leden
> die niet het forum bezoeken op de hoogte worden gebracht?
Thomas, ja in topics wordt verwezen naar de juiste wiki met de
meetingagenda en meetingtijd,
dat had ik al aangepast. Wil je ook specifiek de datum in het topic?
dat kan. Laat weten of je dat ook nodig vindt. verwijzing naar de wiki
vind ik voldoende.
(En sorry ik had al de 24 ste al genoemd? Ik hoop als voorlopige
datum....)

groet
leoquant