[Ubuntu NL gemeenschapsraad] Statistieken forum

Thomas de Graaff thomasdegraaff op planet.nl
Di mei 17 21:30:12 CEST 2011

Verrassend, 230 nieuwe leden, maar slechts 100 leden die een bericht
plaatsen. Ik zou verwachten dat je pas lid wordt wanneer je de behoefte
hebt om een bericht te plaatsen.

Ik ben nog wel benieuwd naar het aantal leden die afgelopen jaar, en
afgelopen maand, minimaal één bericht hebben geplaatst op het forum. Dat
geeft een indicatie van het aantal actieve leden op het forum. Dus, als
dat makkelijk te achterhalen is, graag. :)