[Ubuntu NL gemeenschapsraad] Statistieken forum

Johan van Dijk johan op ubuntu-nl.org
Wo mei 18 08:30:57 CEST 2011

De cijfers van de afgelopen 2 maanden:
468 nieuwe leden, waarvan 228 leden met 1 of meer berichten.

Ik kan verder geen cijfers tevoorschijn toveren over het aantal leden
dat het afgelopen jaar minimaal 1 post gedaan heeft.

Wel het totale aantal verschillende leden dat het afgelopen jaar wel
eens ingelogd is geweest: 5739

Het afgelopen jaar ingelogd, en in totaal meer dan 1 bericht (hoeft dus
niet per se het afgelopen jaar geplaatst te zijn): 4150

Groeten,
Johan