[Ubuntu NL gemeenschapsraad] Updates serverteam

Gijs Jansen g.w.m.jansen op upcmail.nl
Ma mei 30 21:06:16 CEST 2011

Op 30-05-11 20:11, Thomas de Graaff schreef:

> Hallo,
>
> heeft het pas gevormde serverteam reeds vergaderd ? zijn er plannen
> over een datum wanneer de overdracht plaats vindt? houden jullie voor
> iedereen bij wat jullie stappen tot nu toe zijn geweest, zodat je niet
> steeds dezelfde vragen hoeft te beantwoorden. een wiki is erg zinnig
> misschien?
> ik zou graag geinformeerd willen blijven, vooral omdat de tijd dringt.
>
> groet
> leoquant

Lijkt mij de gebruikelijke gang van zaken. Nog wel een vraag over ipv6
en SSH toegang over een VPN tunnel is dit erg afwijkend met zoals het nu
gaat? In de zin van levert dit problemen op voor het serverteam?

Met vriendelijke groet,

Gijs