[Ubuntu NL gemeenschapsraad] Updates serverteam

UndiFineD undifined op gmail.com
Ma mei 30 21:23:02 CEST 2011

Op 30 mei 2011 21:06 heeft Gijs Jansen <g.w.m.jansen op upcmail.nl> het
volgende geschreven:

> Lijkt mij de gebruikelijke gang van zaken. Nog wel een vraag over ipv6
> en SSH toegang over een VPN tunnel is dit erg afwijkend met zoals het nu
> gaat? In de zin van levert dit problemen op voor het serverteam?

Lijkt me niet zon probleem, goed en duidelijk.

Puntje, Ubuntu-f(r)y.org word denk ik opgelost door verhuizing zoals
dooitze graag lijkt te willen.

> Met vriendelijke groet,
>
> Gijs

Met vriendelijke groeten,