[ubuntu-nl gemeenschapsraad] Antwoord op Gijsbert zijn vraag.

wanda wandarooze op gmail.com
Di Nov 1 09:52:08 CET 2011

Datgene wat @Cees schreef , dus een commentaar geven waarom etc je op
iemand gestemd hebt ,maar geen commentaar geven op diegene waar je niet op
gestemd hebt.
Zo vermijd je discussies  en flame ware en ook enigszins vriendjes politiek.
Wat betreft de stichting ben ik persoonlijk de mening dat die los moet
staan van de Gemeenschapsraad.
Want ik dacht dat de eventuele donaties bedoelt waren voor een Server extra
,plus voor eventuele financiële hulp (ondersteuning materiaal etc) bij de
installatie partys en een verzekering voor de helpers aldaar.
Met vriendelijke groet Tom.

--

*W_Intro <https://sites.google.com/site/wandasblogxubuntu/home>
Twitter <https://twitter.com/#%21/wandaxubuntu>*