[ubuntu-nl gemeenschapsraad] Organisatieschema

lafeber-dumoleyn2 lafeber-dumoleyn2 op zonnet.nl
Di Nov 1 09:55:08 CET 2011

Omdat mij niet duidelijk was welke mensen er nu deel uitmaken van de
Stichting Ubuntu-nl en wat de Stichting überhaupt inhoudt, ging ik
zoeken op de ubuntu-nl website. Ik vind de weg naar de informatie wat
vreemd: via Doe mee > wieiswie kan ik onderaan klikken op de link naar
de organisatiepagina. Is dit organisatieschema nog juist? En waar hoort
dan de Stichting te staan?
Op wieiswie staat wel duidelijk wie er in de Gemeenschapsraad en de
overige teams zitten, maar ik zie niets over een stichting.
Als ik in Launchpad ga graven kom ik op de pagina van de
gemeenschapsraad (Community Board) een link naar Ubuntu Nederland tegen
met o.a. de tekst "Ubuntu Nederland is de Ubuntu-gemeenschap van
Nederland". De Owner hier is: Ubuntu Nederland gemeenschapsleiding
(Community Governance).  Hier staan drie actieve leden. Op de ubuntu-nl
site kan ik nergens iets vinden over de gemeenschapsleiding.

Het zou wat mij betreft wel nuttig zijn om op ubuntu-nl.org een link te
maken naar "Ubuntu-nl organisatie" waar men alle informatie kan vinden
over hoe de organisatie is opgebouwd (organisatieschema, teams,
contactpersonen e.d.).
vr.gr.
Hannie