[ubuntu-nl gemeenschapsraad] Organisatieschema

Sense Egbert Hofstede sense op ubuntu.com
Di Nov 1 14:37:21 CET 2011

2011/11/1 lafeber-dumoleyn2 <lafeber-dumoleyn2 op zonnet.nl>:
> Omdat mij niet duidelijk was welke mensen er nu deel uitmaken van de
> Stichting Ubuntu-nl en wat de Stichting überhaupt inhoudt, ging ik zoeken op
> de ubuntu-nl website. Ik vind de weg naar de informatie wat vreemd: via Doe
> mee > wieiswie kan ik onderaan klikken op de link naar de organisatiepagina.
> Is dit organisatieschema nog juist? En waar hoort dan de Stichting te staan?
> Op wieiswie staat wel duidelijk wie er in de Gemeenschapsraad en de overige
> teams zitten, maar ik zie niets over een stichting.
> Als ik in Launchpad ga graven kom ik op de pagina van de gemeenschapsraad
> [...]

De laatste versie van de organisatie-opbouw staat op
<http://wiki.ubuntu-nl.org/CategoryOrganisatie>. De stichting is er
nog niet in verwerkt, daar is nog wat onduidelijkheid over.

Groeten,
--
Sense Egbert Hofstede
http://www.sensehofstede.nl/