[ubuntu-nl gemeenschapsraad] Organisatieschema

Thomas de Graaff thomas op thomasdegraaff.nl
Di Nov 1 15:36:58 CET 2011

On di, 2011-11-01 at 14:37 +0100, Sense Egbert Hofstede wrote:

> De laatste versie van de organisatie-opbouw staat op
> <http://wiki.ubuntu-nl.org/CategoryOrganisatie>. De stichting is er
> nog niet in verwerkt, daar is nog wat onduidelijkheid over.
>
> Groeten,

Over de stichting is hier het e.e.a. te vinden:
http://wiki.ubuntu-nl.org/community/Stichting

Er wordt gewerkt aan een nieuwe site waarop informatie makkelijker te
vinden zal zijn dan nu het geval is. Deze site is nog in ontwikkeling,
en het organisatieschema zal waarschijnlijk nog aangepast worden:
http://www.thomasdegraaff.nl/test/?q=node/52

vriendelijke groet,
Thomas.