[ubuntu-nl gemeenschapsraad] Wie gaat er over de vormgeving van de website van Ubuntu-NL?

Yordi de Graaf yddegraaf op gmail.com
Za Nov 12 16:43:02 CET 2011

Hallo allemaal, ;)

> Stel dat we als webteam een nieuwe contentpagina schrijven, dan zullen
> we daar wel zelf plaatjes bij zoeken lijkt me. Het artworkteam mag dan
> een review doen en andere plaatjes aanleveren, kiezen om een plaatje
> niet te tonen, etc. als ze dat willen.
>
> Dat komt ook vrij overeen met het schema dat Yordi een tijdje geleden
> online heeft gezet, volgens mij.

Inderdaad dat komt vrijwel geheel overeen met mijn flowchart, alleen had
ik er ingezet dat wij sowieso de plaatjes er bij zoeken, maar bij nader
inzien lijkt me dat niet het handigst, aangezien jullie dan teveel
afhankelijk zijn van ons mocht er weer een nieuwe pagina aangemaakt worden.

Met dit idee kunnen jullie een nieuwe pagina gewoon afmaken, zonder te
wachten op ons, maar dat wij het uiteindelijk wel kunnen reviewen en
verbeteringen kunnen toepassen.

> Dan zou het dus zoiets worden:
> Webteam:
> - Content WWW-gedeelte
> - Prikbord
> - Aanspreekpunt Planet
>
> Artworkteam:
> - Artwork
> - Complete layout en stijl van de website
> - etc. (overige huidige taken, ik weet ze zo niet allemaal op te noemen)
Zo lijkt het mij ook het beste, vrij duidelijke scheiding tussen de
taken van het artworkteam en het webteam.

Met Vriendelijke Groet,

Yordi de Graaf