[ubuntu-nl gemeenschapsraad] Criteria beoordeling stemrecht

Gijs Jansen g.w.m.jansen op upcmail.nl
Di Okt 4 19:04:45 CEST 2011

Voor het lidmaatschap zou ik in ieder geval een minimale duur van 2 jaar
stellen.
Een positieve bijdrage geleverd hebben aan de gemeenschap, lijkt mij
verder geen punt van discussie.
Lid zijn van mailinglisten,  etc? Kan hier wat meer uitleg bij? Voor
mijn verkiezing was ik nl. ook geen lid van een mailinglist.
Is de mailinglist nog niet openbaar wat het stemrecht betreft?
Ik vind het een goede zaak als de gemeenschap mee kan kijken met de
beslissing wel of geen stemrecht en de reden van afwijzing.
Als de redenen van afwijzing maar gegrond en verdedigbaar zijn.

Met vriendelijke groet,

Gijs