[ubuntu-nl gemeenschapsraad] Evaluatie verkiezingen

Rachid rachidbm op gmail.com
Di Okt 18 11:51:33 CEST 2011

Degene die zich verkiesbaar wilde stellen was blijkbaar zelf te laat (kwam
ik net achter). Dus wat dat betreft is dat dan geen verbeterpunt voor de
raad zelf. Toch vind ik dit jammer. Ik bedoel het niet als kritiek naar de
raad, maar misschien kan de raad wel helpen om dit te voorkomen. We willen
immers zoveel mogelijk keuze tijdens een verkiezing. Kijk maar of je er iets
mee kunt.

Dat mensen niet op de hoogte waren kwam door de geluiden die ik heb gehoord
(oa op forum). Thomas zegt dat de mensen wel op de hoogte waren... Verder is
er (volgens mij via Launchpad) naar alle stemgerechtigden een mail gegaan
dat er gestemd kon worden. Dat is mijns inziens wel voldoende.
Ik baseerde de feedback op wat ik heb vernomen, niet uit eigen ervaring,
want ik was op tijd op de hoogte en heb gewoon gestemd. Ik zie een verschil
tussen hoe het nou echt zit (kun je lekker over discussiėren) en hoe het
wordt ervaren (niet discutabel).

Verder zijn er misschien nog wel meer vragen die er gesteld kan worden.
Vergeet ook niet om de dingen die goed gingen volgende keer weer te doen :).

Groeten,
Rachid.