[ubuntu-nl gemeenschapsraad] Evaluatie verkiezingen

Rachid rachidbm op gmail.com
Di Okt 18 12:25:19 CEST 2011

Dag Jan,

2011/10/18 Jan Stedehouder <janstedehouder op gmail.com>

> Overigens is deze discussie in eerste instantie aangezwengeld uit
> ontevredenheid met de uitslag, niet in eerste instantie over de wijze waarop
> de verkiezingen waren georganiseerd. Dat maakt, voor mij in ieder geval,
> heel wat uit.

Zo is "die discussie" aangezwengeld ja. Mijn punt op de agenda is voor
evaluatie in het algemeen. Ik vind zelf dat dit elke keer moet gebeuren. En
voor de toekomst; hoe beter het gaat, hoe sneller we dan
uitgeëvalueerd zijn.

Groeten,
Rachid.