[ubuntu-nl gemeenschapsraad] Evaluatie verkiezingen

Thomas de Graaff thomas op thomasdegraaff.nl
Di Okt 18 13:38:48 CEST 2011

On di, 2011-10-18 at 13:05 +0200, leoquant wrote:

> [...]
> en gaf ook errors.
> - - host zo'n verkiezing volgende keer extern, niet op de site van een
> kandidaat
> - - banneridee jan stedehouder, goed idee. femke kwam er ook mee op het
> forum, dit als extra focuspunt voor de komende verkiezingen. Lawaai
> maken over de verkiezingen, ze "sexy" maken.
> - - de cijfers waarom gevraagd is, namelijk hoeveel stemgerechtigden
> hebben gestemd, zijn nog steeds niet boven water? De toezegging ze te
> publiceren is wel gedaan volgens mij.( punt siegi/femke op het forum)

Ik heb zowel naar Ronnie als naar Sense de vraag hierover gemailed met
een verwijzing naar de forumdraad, maar heb nog geen antwoord gekregen.
Zij weten hoe de stemsoftware werkt, en volgens mij heeft alleen Sense
heeft er toegang toe.