[ubuntu-nl gemeenschapsraad] Roadmap bijhouden

Thomas de Graaff thomas op thomasdegraaff.nl
Ma Okt 24 14:00:23 CEST 2011

Heren raadsleden,
er is een roadmap voor onze LoCo op de wiki waar met name RawChid en
Cees veel voor hebben gedaan. Als raad behoort het volgens mij tot onze
taken om zo'n roadmap in samenwerking met de teams bij te houden. De
roadmap is nu gemerkt als achterstallig onderhoud.

http://wiki.ubuntu-nl.org/community/Roadmap?action=diff&rev1=10&rev2=11

Is er een raadslid die zich hier over wil ontfermen?

P.s. ik zal deze roadmap ook even op de agenda van de komende
vergadering plaatsen zodat het in the picture blijft.

groet,
Thomas.